Je woorden gewicht toekennen


"Hoe moet je kiezen tussen
datgene wat gebiedend aan je mouw trekt,
wat nog rijpt, wat al krimpt,
en wat is voorbestemd om door woorden
te worden gemangeld zodat het er
verwrongen uit komt?"

Steve Toltz, een fractie van het geheel



je woorden gewicht toekennen

Foto door Marina


6 ,20135 reacties:

Jan Klerk zei

en als je gewoon niet kiest en geniet van de schoonheid van het moment?

Marina Noordegraaf .... zei

Hee Jan!

je hebt prachtige woorden gekozen om het leven terug te brengen tot haar essentie! :-)

ik moet zeggen dat als ik de foto's maak die ik op dit weblog zet, dat dan precies de flow is waar ik me in bevind.

Wat zijn voor jouw momenten waarop de schoonheid van het moment alomvattend is?

Marleen zei

"Si j'écris quatre mots, j'en effacerai trois."

Oftewel, met weinig woorden weten en begrepen worden = goud

Goed boek overigens :-)

Marina Noordegraaf .... zei

@Marleen

C'est vrais :-)

En gezelig dat je ff komt buurten!

Marleen zei

Ik kom graag en vaker dan je denkt hoor :-)

Marina Noordegraaf .... zei

@Marleen

nog leuker!

Dat is ook wel het punt dat me uiteindelijk altijd weer doet verlangen naar face to face contact: dan zíe je je bezoek tenminste :-)

Aan de andere kant:

"Alleen met het hart kan men werkelijk zien! Wat echt belangrijk is, is onzichtbaar voor het oog"

Antoine de Saint-Exupery

Fijn weekend Marleen!