Uw biblioteek zuigt informatie


"I was brought up to believe that the only thing worth doing
was to add to the sum of accurate information in the world"


Margaret Mead


Er is weer een happe.ning. Ik vind het mooi om te zien als enthousiaste mensen samen iets laten gebeuren. Terwijl ik me afvroeg of, hoe en wat ik bij kon dragen, las ik dat de #hap7 crew graag een T-shirt wil verkopen op het NVB-congres. Om de keuze reuze te maken,
doe ik hierbij graag mijn duit in het zakje. Maak kennis met uw biblioteek van het eerste uur (volgknopje optioneel). Hij/zij bijt zich vast in informatiestromen, haalt er het voedzame uit en zwelt op van al die kennis.


biblioteek

Op Twitter kun je nog veel meer suggesties zien voor het #biebshirt. Mijn stem gaat naar die van @MVerweijmeren: "Wij geloven nog in sprookjes. De bibliotheek". 


CU@nvb with or without T-shirt


Marina


2 ,20135 reacties:

monique verweijmeren zei

dank je wel Marina! Ben erg benieuwd wat het wordt....

Marina Noordegraaf .... zei

Hi Monique, het mooie van de sprookjestweet is dat die juist een beroep doet op het vertellen van verhalen, op meenemen, op verbeeldingskr8 en niet op overtuigd worden dat de bibliotheek(medewerker) beter is. En zoals ik het zie: mensen willen gewonnen worden, niet overtuigd.