Gewoontedieren





Ik sta nooit stil bij een AH-bonusposter. Maar nu dacht ik toch serieus krap behuisde varkentjes in een gourmetschotel te zien. Bizar bijna. Symbolisch ook voor hoe wij met onze kiloknallers omgaan. 

Ik ben niet tegen vlees. Ik eet het regelmatig, zij het bewust biologisch. Alleen al om de prijs ga je dan vanzelf minder vlees eten, trouwens. En dat is mooi meegenomen. Ik hoor zeg maar bij team 'ietsje minder vlees', zo mooi neergezet door Arjen Lubach. Het is simpelweg niet te verantwoorden om zoveel vlees te blijven eten met zijn allen en ik wil graag experimenteren met andere manieren om mijn eiwitten binnen te krijgen. 

De toekomst van vlees is ook in mijn handen.

Animated gifje door Marina

2 ,20135 reacties:

joo-expo zei

ach die varkentjes.... :-(
mooi gemaakt!

Marina Noordegraaf .... zei

Yep ...
En thanks!