Digitale reiziger



onbereikbaar2


De mensen jagen langs het raam
als blaren op de wind
Ze dragen allemaal een naam
die man, die vrouw, dat kind

Niet één die ik persoonlijk ken
Hyves, Twitter en Ning
werden vertrouwden, maar ik ben
op straat een vreemdeling

Zo gaat het blijkbaar met een mens
digitaal in eenzaamheid
De reacties raken hem intens
de aarde raakt hij kwijt



Gedicht "Verlof"
van
Jan Noordegraaf
door mij aangepast van zeeman
naar digitale reiziger

Illustratie: Marina


4 ,20135 reacties:

Liek Schoeren zei

Toch heeft digitaal reizen me inmiddels meer gebracht dan ik dacht. Ik heb verbeeldingskracht en Marina leren kennen ;-)

Marina Noordegraaf .... zei

Het genoegen is geheel wederzijds :-)

joop zei

"Digital tension dementia".

Marina Noordegraaf .... zei

@joop gij lijkt meer te weten dan ik? ;-)