Van dichtkaarten, visitekaartjes en een mok

"Ik heb dat nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik dat wel kan" 
 Pippi Langkous 


Soms vergeet ik wel eens te schrijven over mijn kleinere opdrachten. Dat is zonde want juist door deze opdrachten leer ik vaak nieuwe dingen. In onderstaande gevallen heb ik Adobe Illustrator een stuk beter leren kennen en weet ik hoe ik de drukker blij kan maken, en andersom :-)

Dichtkaarten voor Hugo Besemer  

Dichtkaarten Hugo Besemer

Hugo Besemer maakt gedichten. Hij wilde zijn gedichten als speelkaarten uit kunnen delen. Ik ging op zoek naar rechtenvrije afbeeldingen, maakte ze op met gedichten op de achterkant, liet ze rondstansen en deed ze stuk voor stuk in een mooi kartonnen doosje. Ambachtelijk werkje :-) Bestel ze op de site van Hugo!

Pure moments 

Pure Mok

Onderschrift: 'With Pure moments I make Wageningen UR's research output ready to harvest' 

Pure is het research information system van (o.a.) Wageningen UR. Zij gingen er eind vorig jaar op over. Ik ontwierp deze mok voor de invoerders van de data. 

Mitille verheldert


Visitekaartje Mitille de Wolf
   
Mitille de Wolf verheldert. Voor haar werk als trainingsacteur ontwierp ik dit visitekaartje. 

Zo leuk om de wensen van mensen te mogen vertalen in een passende vorm!


Marina

2 ,20135 reacties:

joo-expo zei

prachtig ‘klein’ werk! vooral de dichtkaartjes in een doosje, dat zijn van die schatten om voor altijd te bewaren!

Marina Noordegraaf .... zei

@joo-expo thanks!