Living Campus Take 1 and 2


fotovoorweblog


Afgelopen herfst mocht ik een beeldverhaal maken over de Living TU Delft Campus. Hoe is het begrip ontstaan? Wat verstaan we eronder? 

Nu de presentatie op meerdere gremia vertoond is, mag ik er op mijn weblog over schrijven. Ik heb twee van mijn persoonlijke favoriete slides als take opgenomen (even een muziekje eronder gezet).   





Na het maken van deze presentatie kreeg ik meerdere keren de vraag waar ik deze presentatie nou precies mee had gemaakt. Het antwoord: Gewoonweg met Powerpoint.  Echt waar. Met gebruik van animaties. Nou hebben animaties in de regel een slechte naam, maar de animaties hierboven zijn met beelden gedaan en niet met rondtollende letters. Dat maakt uit :-)

Ik heb ontzettend genoten van het in elkaar zetten van deze presentatie. Ik heb een creatief ei kunnen leggen en uit mogen broeden. Waar de Living Campus een broedplaats wil zijn voor innovatie, hebben Wilma van Weezenbeek en Liesbeth Mantel mij laten zien dat zij de kunst van het 'laten broeden' reeds bezitten. Ze lieten me alle vrijheid en vertrouwen om er iets moois van te maken en trokken me niet steeds van het nest af om te kijken of er al iets uit het ei kroop. Walk your talk

En dan voelt werken ineens niet meer als werken. 

Marina



0 ,20135 reacties: